История начинается со Storypad.ru

Chapter 1

19 августа 2023, 02:30

  Bizi bile değiştirecek yıllar.                   yalnız ama birbirine yakın.

   5 yil sonra.

Kafe yavaş yavaş insanlarla doluyor. Uzun bir süre sonra kendimi rahat hissediyorum.Geldiyini goruyorum sandalyeye oturarak --------Hello my friend.___ O iyi gelmiş sana balayi America ' da , bronzlaşmisin vapmir gibi beyaz diyilsin .Gorduyum kadar balayi bàyà iyi gecmiş. ------- Benim icin evet , onu bilmem ._____ Bir gitmedizmi ?   -------- Havalimanindan cikandan sonra yollarimiz ayrildi . ______ Belki affetme zamani  . Birbirinizi seviyorsunuz  kacmaĝınizdan bikmadinizmi ? 5 yil gecdi .    """ Iki salak kizginliĝinı bir kenara koymuyorlar ki nasil sirim siklam aşik olduklarini anlasinlar """------- Kendine bir bak ! Onunla konuşmakda ote butun goruşmeleri redd ediyorsun . .""" Her konuda o olduĝunda deyişyor ,,uzgun icine kapanik oluyor . Kahretsin ! """Ozur dilerim ireli gitdim . Seni kirmak istemezdim Alex .______  Hakklisin ondan kaciyorum ,,onu gorduyumde geçmişi hatirliyorum  . Ne hatirlamak yada kendimi uzmek istemiyorum.  Stephan kirmadin beni sadece bazen geçmişimizden bir anda silemeyiz . .

--------- Mutlu olmani istiyorum .

_____ teşekkürler , yapacağım . Sana tavsiyem eğer bir insanı seviyorsan, bırakma. Luke seni uzun zamandi taniyor , belki o da,... vazgectdi .

------- Karen , de hep yaninda oluyor , benden 5 yaş buyuk ,cocukluk arkadaşi olsa bile kanunen benim eşim ! Can sikici tavirlari ...

_____ Sakin ol. Aptal haraketler yapma .  Luke senden vazgecmesede , soğuyabilir,,. 

Flashback.5 yil once

O gun Luke gelmeseydi ,,olurdum,,.7 ay gecse bile hala aci dinmiyor ! O zamanlar hic bir anlami yokdu hayatimin .  Icimde ki olan butun sevgi dolu anilar o evde kaldi. puslu zihin bitirmek istedim,,.   Derimde ki bicaĝin cizimiyle kanin akmasini izliyordum .     Uykuya dalan gibi olmaĝa başladikda... kapiyi kirarak  kiminse bana sarilib , sallamasindan zorlukla butun konsentremi salıyarak sonda Luke olduĝunu anladim .

------ Alex zayifliĝina kendini kaptirma ! Cocuk hayatin bundan sonra devam ediyor .    """ Kollarimi baĝliyarak ,ilac vererek yanimda destek durdu. Sonra nabzimi yokluyordu bir şeylerin kotu gitmesinden  """

______Hey beni biraka bilirsin , ilaclarin sayesinde iyiyim .""Kollarindan ayrilandan sonra garib an oldu""

,----- Bizle olduĝunda iyidin ne vesile oldu ki , pes etdin . _____ Gercekden 4 ay iyidim  , siz beni yanliz birakmamak icin elinden geleni yapdiz . Depressiyonda kendimi buldum ,

--------- Benimle gidiyorsun .

____ Hayir . Kendimi bulmaĝa ,yeniden doĝma izin ver , esgisi gibi olamasamda yinede korkma bu gunku olanlar sondu .   Beni bir kenara koy . Neden Stephan senden uzak duruyor ?   Aramizda ki oluşan mesafeler hiss ediliniyor  , o yuzden kacma sorularimdan.

--------- Ahh cok mu belli ? "" Kafasini salliyor "Ona ait olan gercekleri sakladim .   Hàtàydi yinede ona nasil kaç yildi sevdiyimi ve true olduĝunu saklamak . Kirĝin bana , ihtiyaci olduĝu zaman konuşuyor . Kahretsin ! Yorgunum yine yanliz şekilde bu ,,,,aşki surdurmeye ,,.

______ Kirilmakda hakli . Zaman tani ikinizede , yuklenme kendine .        Hepimizin iyileşmemiz lazim olaylardan sonra .

Flashback sonu

_____ Stephan iyi bir kocan olduĝunu bil ! True olmasaydiz boyle bir eş isterdim .    Sakin !  Buyuk kardeşim gibi goruyorum .

  --------- Beni ilgilendirmez , kiminle istiyor sevgili , başkasini sevede bilir ama vucudu ..benim  ..

_______ Başkasini sevmesinde eminmisin .

Lanet olasi ! Stephan seninle konuşmak cok guzel ,ama işe kacmam gerekiyor.

Masadan cikarak yine goruşmek icin soz verdik .      Kafe yi terk etmek istediyimde

  ---------- Biliyormusun George Abby Tanner 'le evleniyor.

    Kalpim uzun sureden sonra titredi 

  ______ Mutluluk dilerim .

1910

Пока нет комментариев. Авторизуйтесь, чтобы оставить свой отзыв первым!